środa, 15 stycznia 2014

Chciałam także podziękować wspaniałej Aleksandra Brzeska-Nowak z Wolsztyna która zupełnie nieodpłatnie przetłumaczyła nam wszystkie badania i dokumenty medyczne które potrzebne były do przeprowadzenia konsultacji w klinice w Greifswald w Niemczech. Pani Aleksandra także bardzo zaangażowała się w zbieranie środków na leczenie Dominika, także za granicą. Bardzo jestem jej wdzięczna. Dziękuję Pani Olu. 

W pierwszym kontakcie z kliniką i tłumaczeniu dokumentów bardzo pomogła nam Agnieszka Poper dziewczyna naszego kuzyna, poświęciła wiele swojego cennego czasu by nam pomóc. Dziękuję Agnieszko 

Dziękuję całym sercem Dyrekcji, nauczycielom i wspaniałym uczniom za Szkoły Podstawowej nr 1 w Wolsztynie do której należy Dominik, za ogromne zaangażowanie w gromadzeniu środków na terapię. Jestem ogromnie wdzięczna za każdy gest wsparcia z Waszej strony. Nie spodziewałam się tak wielkiego wsparcia. Dziękuję  

Dziękuję naszym lokalnym Firmą, wszystkim Szkołą, Parafii Wolsztynskiej i okolicznym, Wolsztyńskiej Drużynie Harcerskiej, za wpłaty, za zorganizowane zbiórki, za roznoszenie apeli. Dziękuję   

Dziękuję Tomaszowi Kocurowi prezesowi Fundacji "Kużnia " że nas wspiera i robi wszystko by pomóc w zebraniu środków, zaangażował cały sztab ludzi by zebrać jak najwięcej pieniędzy. Dziękuje Tomku  

Dziękuję Wspaniałej Dorotce Raczkiewicz, wszystkim wolontariuszom DRUŻYNA SZPIKU, dziękuję że zawsze o nas pamiętacie, dziękuję za wszystkie zbiórki i wpłaty. Dziękuję że nas wspieracie  

Nie sposób wymienić wszystkich, ale chciałabym byście wiedzieli że jestem Wam wszystkim bardzo wdzięczna, za każdą złotówkę wpłaconą na subkonto Dominika, za każda pomoc, za każde słowo wsparcia. 

Dziękuję że jesteście, JESTEŚCIE KOCHANI, RATUJECIE ŻYCIE MOJEGO DZIECKA, NIE MA SŁÓW BY WYRAZIĆ MOJĄ WDZIĘCZNOŚĆ. DOMINIK WYSYŁA WAM SWÓJ UŚMIECH. WIEM ŻE SIĘ POWTARZAM ALE JESZCZE RAZ DZIĘKUJE  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz