sobota, 18 października 2014

Koniec 4-go cyklu.Powrót do Polski.

Witam serdecznie
Dziś Dominik skończył 4 cykl terapii i szczęśliwie wróciliśmy do Polski.
Bardzo się cieszymy że już jesteśmy w domu ,nie na długo bo tylko na 2 tygodnie niestety. Cykl 5 zaczynamy 3 listopada...mam wielka nadzieje ze ostatni.
Nie pisałam, ale Dominik 9 pażdziernika miał dodatkowe badania kontrolne głównie głowy ,w związku z tym że terapia nie zadziałała w kości ciemieniowej,Dziś dostałam wynik badania Mibg na piśmie ...wynik wykazał regresję w kości ciemieniowej ...czyli przeciwciała zadziałały i tam . W pozostałych kościach w których poprawa była już po 2 cyklu intensywność jeszcze spadła ... intensywność opisana jest jako subtelna.Mam nadzieję że uda się dobić to dziadostwo do końca i kolejny wynik pokażę remisję.Póki co cieszymy się że na razie jesteśmy górą ...
Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy nas wspierają .Bo tak naprawdę najwięcej wsparcia otrzymuję tu na fb.Głównie od osób z którymi nie znam się osobiście. Na co dzień niestety (w realu ) czuje się osamotniona ze swoja tragedią i jest mi bardzo ciężko .
Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz