poniedziałek, 15 grudnia 2014

U nas spokojnie,światecznie...

Kochani przesyłam Wam przed Świąteczne pozdrowienia.U nas wszystko dobrze ,Dominik czuje się świetnie.Mimo to cały czas gdzieś w środku odczuwam niepokój i strach ,może spowodowane jet to ostatnimi wydarzeniami,które nie były dla mnie obojętne...Cieszymy się nadchodzącymi Świętami ,najbardziej Dominik. Mam nadzieję że Święta mimo wszystko będą radosne, a co najważniejsze spokojne,niczego więcej sobie nie życzę .U nas już nastrój świąteczny ,choinka ,dekoracje ,świecące latarenki chcę by ten czas, ta atmosfera trwała jak najdłużej.To fajny okres ,pełen zadumy ,czas na przemyślenia i docenienia każdej chwili razem  Pozdrawiam Was Kochani ...delektujcie się każdą sekundą w gronie rodziny ,doceniajcie je bo w życiu nie mam niczego na zawsze,nic nie trwa wiecznie ...





1 komentarz:

  1. i ja Was bardzo serdecznie pozdrawiam,
    Dominiś, walcz dzieciaczku :)
    Wesołych i przede wszystkim zdrowych świąt, a jeśli niespodzianek, to tylko przyjemnych:)

    OdpowiedzUsuń