wtorek, 8 grudnia 2015

Magiczny czas...

Kolejne Święta ...kolejny raz tą magiczną atmosferę zaburza strach ,niepokój i obawy.Moja głowa jest pełna myśli,tak ciężko jest mi skupić się nad tym co robię...Na szczęście niezawodny Dominik jest zawsze pomocny ,tryska energią ,humor mu dopisuje i tylko to podnosi mnie na duchu ,dzięki temu udaje mi się normalnie funkcjonować. Wspólnymi siłami stworzyliśmy dzisiaj górę ....gołąbków ...
Dominik czuje się świetnie,mimo to cały czas gdzieś w środku odczuwam niepokój i strach . Mam nadzieję ,że Święta mimo wszystko będą dla nas radosne, a co najważniejsze spokojne,niczego więcej sobie nie życzę .U nas już nastrój świąteczny ...chcę by ten czas, ta atmosfera trwała jak najdłużej.To piękny okres ,pełen zadumy ,czas na przemyślenia i docenienia każdej chwili razem... Kochani pozdrawiam Was ...delektujcie się każdą sekundą w gronie rodziny ,doceniajcie je bo w życiu nie mamy niczego na zawsze,nic nie trwa wiecznie ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz