wtorek, 3 lutego 2015

Zaczęliśmy terapię.

Witam serdecznie
Dominik od poniedziałku zaczął terapię .Przyjmuje doustnie dwa rodzaje leków które mają za zdanie zmniejszyć złośliwość komórek nowotworowych ,oraz (między innymi ) zmniejszyć toksyczność chemii .Tabletki będzie brał do czwartku ,w piątek musimy jechać do Kliniki na badanie krwi.Od przyszłego poniedziałku chemia ,rano wlewy dożylne ,wieczorem chemia doustna .Nie będziemy musieli przebywać na oddziale ,będziemy codziennie przez 5 dni jeżdzić do kliniki ,wlew będzie trwał ok 6 godz .potem będziemy wracać do mieszkania .I tak na przemian przez 8 tygodni .Cała terapia potrwa 20 tygodni,jeśli wszystko pójdzie według planu. .Dominik na razie czuje się dobrze ,nie odczuwa żadnych dolegliwości po lekach ,oby tak dalej.
Ja niestety przechodzę to wszystko gorzej psychicznie ,a jak się okazało to i fizycznie ...jednak nie jestem za stali ,odezwało się niestety moje serce...Ostatnio mam uczucie że wszystko mnie przerasta ,że tym razem nie podołam ...Całe szczęście że ,jeszcze jest mąż i starszy syn ,bez nich byłoby kiepsko.
Pozdrawiam Was Kochani ,dziękuję Wam że nadal jesteście przy nas i nas wspieracie .






Emotikon heart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz